خدمات برش لیزری ورق استیل

یکی از دقیق ترین و سریع ترین روش ها برای برش ورق های استیل، استفاده از لیزر است. دستگاه های لیزر ورق استیل با استفاده از فناوری جدید و مدرن قادرند، اشکال مختلفی را با کم ترین درصد خطا بر روی ورق های استیل به وجود بیاورند. انجام این عملیات در بالاترین سرعت، انجام شده و به همین دلیل بسیاری از صنایع نسبت به انتخاب این روش برای به وجود آوردن مدل های دلخواه بر روی ورق های استیل مورد استفاده در مراکز تولیدی خود می نمایند.

 امروزه خدمات برش ورق استیل با استفاده از لیزر رواج بسیاری پیدا کرده است و مراکز ارائه دهنده این خدمات قادرند، طرح های دو بعدی را بر روی اشیا استیل به وجود بیاورند. چنانچه مایلید، اطلاعات بیشتری در رابطه با دستگاه لیزر ورق استیل و مزیت های آن به دست بیاورید در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

برش لیزری استیل با استفاده از اکسیژن
برش لیزری استیل با استفاده از اکسیژن 

 کاربرد لیزر ورق استیل در صنایع

 فلز استیل به علت مقاومت بالا در برابر اکسید شدن و زنگ زدگی، کاربردهای گسترده ای در صنایع مختلف داشته و به این ترتیب کارخانجات صنعتی برای به وجود آوردن طرح دلخواه بر روی این فلز، نیازمند استفاده از عملیات برش ورق استیل خواهند بود. از مهم ترین کاربردهای لیزر ورق استیل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بسیاری از تولید کنندگان مواد غذایی یا لوازم خانگی از طریق این روش می ‌توانند، بهره گیری مناسب را برای تولید محصولات خود داشته باشند.
  • استفاده از روش لیزر ورق استیل برای شکل دادن به اشیا تزیینی رواج بسیاری دارد.

بیشتر بخوانید: همه چیز درباره خدمات برش لیزر استیل

مزایا و کاربرد های لیزر استیل در صنایع مختلف

روش لیزر ورق استیل به علت داشتن مزایای فراوان به شدت مورد توجه کارخانجات و کارگاه ها قرار گرفته است. از جمله این مزیت ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • با استفاده از این روش امکان انجام برش سریال، وجود دارد
  • ضایعاتی که از طریق برش لیزری بوجود می آید به میزان حداقل ممکن، کاهش پیدا می کند
  • انجام دقیق برش، توسط دستگاه و سرعت عملکرد آن، از مهم ترین ویژگی های لیزر ورق استیل محسوب می شود
  • برش استیل با استفاده از لیزر، هزینه های کمتری را نسبت به روش های مشابه تحمیل می کند
  • اگر قطعات استیل دارای ضخامت برابر باشند، می توان چندین قطعه را به صورت همزمان برش داد
  • امکان انجام طراحی های مختلف با استفاده از برش دو بعدی امکان پذیر شده است
  • با استفاده از لیزر ورق استیل می توانید، به بازدهی بیشتری دست پیدا کنید

روش های لیزر ورق استیل

شرکت هایی که خدمات لیزر ورق آهن و استیل را انجام می دهند با استفاده از روش هایی که در ادامه گفته می شود، طرح های مورد نظر را بر روی فلز ایجاد می کنند:

  • انجام برش های لیزری با استفاده از گاز اکسیژن

 لیزر ورق استیل با بهره گیری از گاز اکسیژن یکی از روش های متداول در ایجاد برش در این ورق ها محسوب می شود. این نحوه برش لیزری، مقرون به صرفه تر از روش های مشابه به شمار رفته اما ممکن است، کیفیت آن تا حدی تحت تاثیر قرار بگیرد.

  • انجام خدمات برش لیزر از طریق گاز نیتروژن

کسانی که تمایل دارند، بالاترین کیفیت را در دریافت خدمات برش لیزری داشته باشند، می توانند از این روش استفاده کنند. قیمت برش لیزر استیل با استفاده از گاز نیتروژن بالاتر از روش های دیگر است. اما در مقابل، شخص سفارش دهنده می‌ تواند، بازدهی کیفی بیشتری را دریافت کند.

بیشتر بخوانید: مزایا و کاربرد های لیزر استیل در صنایع مختلف

نکات مهمی در جهت انجام لیزر ورق استیل

 افرادی که با دستگاه برش لیزری ورق استیل کار می کنند، بایستی نکاتی که در ادامه گفته می ‌شود را بدانند، تا بتوانند بهترین نتیجه را دریافت کنند:

  • یک برشکار حرفه ای همیشه در صدد این است که چین ها و پلیسه های کار را کاهش دهد. و آن ها را به حداقل ممکن برساند .
  • زاویه مخروطی از جمله مواردی است که بایستی به صورت دقیق مورد بررسی قرار بگیرد و می تواند، نقش تعیین کننده ای در انجام یک برش دقیق داشته باشد.
  • افراد برشکار می دانند که کمتر بودن ضخامت کرف، نشان دهنده هماهنگی بیشتر آن بوده و می تواند تطبیق بیشتری با برش داشته باشد. پس برای این که بتوانید، برش های دقیق ‌تر و ظریف تری ارائه دهید، لازم است به این نکته دقت کنید.

<yoastmark class=

 سخن پایانی

 لیزر ورق استیل یکی از روش های جدید و دقیق در زمینه ایجاد طرح های مختلف بر روی فلز استیل است، که توسط شرکت های خدمات دهنده انجام می گردد. شرکت لیزر پرند در زمینه ارائه با کیفیت ترین خدمات برش لیزری، بر روی فلزات مختلف فعالیت دارد. و با داشتن سابقه درخشان خود توانسته است، رضایت مشتریان را به دست بیاورد.

دیدگاهی یافت نشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *