مجموعه صنعتی لیزر پرند فعالیت خود را در زمینه برشکاری لیزر با کیفیت عالی انجام می دهد، در این مجموعه ایجاد فناوری برش لیزری با سایر شرکت ها تفاوت دارد. شرکت ما در نظر دارد خدمات با بالاترین کیفیت را به شما ارائه دهد. ما به همراه تیم متخصص خود بهترین و با کیفیت ترین محصولات فولادی را برای شما آماده کرده ایم. در این مقاله قصد داریم به تعریف جامع در مورد برش لیزر فولاد بپردازیم از این روی تا انتهای مطلب همراه ما باشید…

از آنجایی که فولاد یکی از انواع فلزات رایج در دنیا به شمار می رود، لیزر فولاد نیز در فرآیند تولید مهم و ضروری می باشد که از آن در هندسه های پیچیده به دلیل داشتن ابعاد مختلف کاربردی می باشد و همچنین نسبت به پارامترهای فرآیند انعطاف پذیری بالاتری به نوع مواد نشان می دهد.

فولاد ضد زنگ از مجبوبت بالایی در بازار برخوردار است که البته نسبت به سایر فولادها دارای قیمت بالاتری نیز می باشد، البته لازم به ذکر است که به دلیل مقاومت بالا در برابر خوردگی، مقاومت بالای مکانیکی و همینطور کیفیت بالایی که دارد، در صنعت مورد استفاده ویژه ای قرار میگیرد. مجموعه لیزر پرند به تولید، طراحی و مدل سازی ورق های فولاد ضد زنگ در زمینه های مختلف پرداخته است شما می توانید با اطمینان خاطر برش لیزر خود را به شرکت بسپارید و در نهایت کار را با کیفیت عالی دریافت کنید دستگاه های صنعتی مجموعه لیزر پرند برش لیزر فولاد با ضخامت‌های زیر یک میلیمتر تا 20 میلیمتر را انجام میدهد.

برش لیزری فلزات
برش لیزری فلزات

برش لیزر فولاد

برش لیزر فولاد دومین کاربرد رایج در صنعت برش لیزر می باشد که دارای مزیت های زیادی می باشد و از انواع آن می شود به انعطاف پذیری بالا در ساخت و طراحی های پیچیده، قیمت پایین، سرعت بالا، خلاقیت و تنوع در طراحی اشاره نمود. کاربرد برش لیزری‌آهن ضد زنگ، به ویژه در بخش صنعت در سال های اخیر، راحتی زیادی را فراهم می کند. با پیشرفت تکنولوژی، برش مواد فولادی ضد زنگ در اندازه های خاص امکان پذیر می شود. به لطف برش لیزر، مواد فولادی ضد زنگ با ابعاد خاص به دست می آید. از طریق برش لیزری، فولادهایی با ابعاد بسیار بزرگ را می توان بسیار ساده شکل داد. مواد فولادی ضد زنگ معمولا به شکل های مربع، مستطیل و گرد بریده می شوند.

یکی از بزرگترین مزایای کاربرد برش لیزری این است که به راحتی می توانید مواد فولادی با طراحی خاص را بدست آورید. در عین حال، برنامه برش لیزری فولاد ضد زنگ نیز راحتی را برای کارگران فراهم می کند. برش لیزری که بار کارگران را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد، اغلب کاری بدون خطا ایجاد می کند. فرآيند برش ليزر اخيراً در صنعت آهن و فولاد به دفعات مورد استفاده قرار گرفته است. با برش لیزری که حوزه استفاده از آن روز به روز در حال گسترش است، نتایج باشکوهی به دست می آید.

ما به عنوان مجموعه لیزر پرند بهترین خدمات با کیفیت و موثری را برای شما ارائه می دهیم. در انبار ما ورق های فولاد معمولی، ضد زنگ در ابعاد های مختلفی (کوچک و بزرگ) نگهداری می شود اما اگر مشتری ابعاد دیگری مد نظر داشت در کمترین زمان برای وی فراهم می شود، محصولات فولاد ضد زنگ برش لیزری در شرکت ما دوام را برای چندین سال نشان می دهند.

مزایای برش لیزری فولاد ضد زنگ چیست؟

فرآیند برش لیزری فولاد ضد زنگ مزایای بسیاری را به همراه دارد. شکل دادن به مواد فولادی ضد زنگ با توجه به ابعاد مورد نظر با فرآیند برش‌لیزری بسیار راحت است. یکی از بزرگترین مزایای فناوری برش لیزری این است که بار کارگران را کاهش می دهد. به لطف برش لیزری، مواد فولادی ضد زنگ با توجه به ابعاد و اشکال خاص برش داده می شوند. بنابراین نیاز به نیروی انسانی کاهش می یابد.

خطر خطا در برش مواد فولادی با استفاده از تکنولوژی برش لیزری بسیار کم است. میزان خطای عملیات برش با نیروی انسانی بیشتر است. علاوه بر این، به دلیل برش سریع مواد فولادی با فناوری برش لیزری، در زمان صرفه جویی می شود. بنابراین وجود فناوری برش لیزری در بخش صنعتی به این معنی است که محصولات حاصل کارآمدتر و بدون خطا هستند.

فرآیند برش لیزری فولاد

در فرآیند برش لیزری فولاد ضد زنگ نیازی به دستگاه و کاتر نیست.  به دلیل اینکه تکنولوژی برش لیزری هزینه کمتری دارد، امروزه بر محبوبیت خود افزوده است. با تماس با ما از طریق شرکت ما می توانید اطلاعات بیشتری در مورد برش لیزری‌فولاد ضد زنگ کسب کنید. شما می توانید با تماس با تیم متخصص ما پشتیبانی دریافت کنید.

به لطف تکنولوژی برش لیزری، مواد فولادی ضد زنگ را می توان چندین بار با توجه به شکل و اندازه های مورد نظر برش داد. با این فرآیند، می توان بسیاری از قطعات فولادی را در مدت زمان کوتاهی به دست آورد. صرفه جویی در زمان نیز امکان ظهور بسیاری از قطعات فولادی با ابعاد خاص را فراهم می کند. با تکنولوژی برش‌لیزری که مزایای زیادی در بخش صنعتی به همراه دارد، برش مواد فولادی ضد زنگ آسان تر می شود.

استفاده از برش لیزری در مواد فولادی ضد زنگ به ساختار فولاد آسیبی نمی رساند. در عین حال، خطر زبری در مواد فولادی برش خورده حداقل است. با بهره گیری از تکنولوژی برش لیزری می توانید کارایی بیشتری از کار خود بگیرید

برش لیزری فولاد
برش لیزری فولاد

نکات مهم برش لیزر فولاد

  • تولید پلیسه:

برای بالابودن کیفیت کارنهایی هرچقدر پلیسه تولید شده پس از لیزر کمتر باشد، بهتر است لذا نیازی به ماشین کاری نیست.

  • زاویه کونیک:

تغییر قطر سوراخ در ضخامت برش را زاویه کونیک می نامند.

  • کرف(Kerf):

مشخص کردن کوچک ترین شعاع قابل برش که بستگی به ضخامت ورق دارد از کرف استفاده می شود، هر چقدر کرف کم باشد توانایی دنده‌های ریز ضخیم و برش کانتورهای پیچیده بیشتر می شود.لازک است بدانید حداقل سوراخ های قایل ایجاد در ورق های بستگی به ضخامت ورق دارد.

  • صافی سطح:

 صافی سطح و عدم اکسید شدن از مهم ترین پارامترها می باشد که با کنترل مواردی چون نوع گاز، فشار گاز، سرعت برش و تنظیم توان اشعه لیزر بوجود می آید.

  • سرعت برش:

 امکان بالابردن سرعت برش بستگی به نوع دستگاه و توان آن دارد، می توان گفت سرعت برش وابسته به توان اشعه لیزر و توانایی دستگاه دارد.

قیمت دستگاه برش لیزر فولاد و سفارش آنلاین

در تعیین قیمت دقیق فولاد برش لیزری، نوع فولادی که می خواهید استفاده کنید عامل اصلی است. از آنجایی که گریدهای مختلف فولاد دارای کیفیت های متفاوتی هستند، قیمت برش‌لیزر نیز بر این اساس متفاوت خواهد بود. به عنوان مثال، برش لیزری فولاد ضد زنگ هزینه بیشتری نسبت به برش لیزری فولاد ملایم خواهد داشت. قیمت برش‌لیزر نیز تحت تأثیر ضخامت فولاد خواهد بود. همانطور که برای برش فولاد ضخیم تر به تلاش بیشتری نیاز است، قیمت افزایش می یابد.