ساخت ماشین آلات و تجهیزات صنعتی با مطالعات طراحی و تولید مهندسی با تکنولوژی بالا در مجموعه لیزر پرند انجام می شود که این شرکت  تمامی محصولات خود را از فولاد ضد زنگ تولید می کند. بزرگترین مزایای ماشین آلات و تجهیزات فولاد ضد زنگ این است که آنها بهداشتی، مواد با تکنولوژی بالا و مقاوم در برابر ضربه هستند. ساخت ماشین آلات و تجهیزات صنعتی را می توان با تکنولوژی بالا و تخصص مهندسی ایجاد کرد. ماشین آلات صنعتی تمام زمینه های زندگی را پوشش می دهند، ماشین آلات صنعتی به عنوان پشتیبان بی قید و شرط تمامی حوزه های تجاری را تولید می کنند.

همه بخش ها می توانند از مطالعات مهندسی و فعالیت های تولیدی که فناوری در حال توسعه با داده های علمی انجام می دهد، بهره مند شوند. رشد صنعت ماشین آلات بر سایر بخش ها نیز تأثیر مثبتی می گذارد. کیفیت همچنین برای تولید ایمن و افزایش فعالیت های مهندسی در صنعت بسیار مهم می باشد با سایت لیزر پرند همراه باشید تا اطلاعات مفیدی در این باره کسب کنید.

ساخت ماشین آلات صنعتی
ساخت ماشین آلات صنعتی

ساخت ماشین آلات صنعتی

صنعت ساخت ماشین آلات صنعتی وظیفه تولید محصولات برای مصارف صنعتی از مواد اولیه را بر عهده دارد. خروجی این صنعت این است که امکان تولید انبوه بیشتری را در اکثر صنایع دیگر فراهم می کند. مجموعه لیزر پرند مسئولیت ساخت انواع ماشین آلات مختلف، از ماشین‌های صنعتی عظیم گرفته تا ماشین‌های خانگی ساده و همچنین سایر محصولات مصارف صنعتی مانند سخت‌افزار، کاغذ و مواد بسته‌بندی، شیشه و سایر وسایل را بر عهده دارد.

با این حال، با وجود طیف گسترده ای از محصولات، همه آنها یک کارکرد مشترک دارندکه شامل حذف یا کاهش مصرف انرژی یا نیروی انسانی مورد نیاز برای تکمیل کار است از هر نوع ماشین آلاتی که استفاده می شود، تولید بسیاری از کالاها و خدمات حیاتی برای هر اقتصادی به موقع و مقرون به صرفه ضروری است. لازم به ذکر است که ماشین آلات را می توان به دو دسته کلی استاندارد و سفارشی تقسیم کرد. ساخت ماشین آلات استاندارد هزینه کمتری دارند و می توانند توسط بسیاری از صنایع مختلف استفاده شوند. با این حال، اغلب نمی تواند نیازهای خاص کارخانه های جدید را برآورده کند. ماشین‌آلات سفارشی گران‌تر از تجهیزات استاندارد هستند، اما سودآورتر می باشند. ایجاد آن بیشتر طول می کشد، اما برای برآورده کردن مشخصات خاصی که توسط خریدار درخواست می شود ساخته شده اند.

شرکت لیزر پرند با هدف افزایش تولید داخلی باکیفیت فعالیت می کند. یکی از ارکان اصلی این مجموعه نظارت بر کیفیت قطعات تولید شده می باشد و به طور دائم بخش کنترل بر کیفیت تولیدات نظارت می کند. مشتریان این شرکت با اطمینان خاطر می توانند ماشین آلات و قطعات خود را با کیفیت بسیار بالا دریافت کنند زیرا پرسنل های آموزش دیده این مجموعه اولین کنترل کننده های کار هستند.

از طراحی تا اجرا با مجموعه لیزر پرند

مشتریان گرانقدر می توانند با اطمینان خاطر قطعات مدنظرشان را به شرکت ما بسپارند و درکمترین زمان ماشین آلات و قطعات با  کیفیت را دریافت کنند، پس از قرار دادن قطعه مورد نظر در واحد طراحی مهندسی مجموعه به سرعت طرح سه بعدی را دریافت کرده و شروع به تولید می کنند و ارتباطی که بین این واحد و واحد تولید شرکت وجود دارد سبب می شود تا در نهایت مشتری یک کالای با کیفیت با قیمت مقرون به صرفه در عین حال با دقت تولید بالا دریافت کند.

ساخت قطعات صنعتی
ساخت قطعات صنعتی

مراحل ساخت ماشین آلات در مجموعه صنعتی لیزر پرند

· تحقیق و طراحی

تیم طراحی مجموعه لیزر پرند متشکل شده از متخصصین کاربلد و حرفه ای در زمینه طراحی ماشین آلات است، بعد از ثبت سفارش توسط مشتری یا کارفرما، دفترطراحی مجموعه شروع به طراحی می کند که به جهت شناخت ویژگی ها و درخواست کارفرما، نیاز مشتری و شناختن محصول و همچنین بررسی تجربیات انجام می شود.

بعد از به پایین رسیدن تحقیق دفتر طراحی و تحقیق شرکت اطلاعات مفید و لازم را در مورد کارایی محصول، نقطه های ضعف و قدرت دستگاه، عملکرد و نیاز مشتری کسب کرده است که سبب می شود طرح اولیه ماشین آلات را با بهترین کارایی و عملکرد و کمترین مشکلات فنی طراحی کرده و در اختیار مشتری گرانقدر قرار دهند، لازم به ذکر است که در هر مرحله از پیشرفت کار، تیم طراحی حرفه ای شرکت ما طی جلسات فنی، تمامی روند طراحی را در اختیار مشتری قرار می دهند، پس از انجام و بررسی تحقیقات تیم طراحی نتایج این جلسات را به دیتا شیت و نقشه‌های فنی تبدیل می کند و به واحد تولید می سپارند.

· ساخت و تولید

بعد از در اختیار گرفتن دیتا شیت های اجرایی طراحی از تیم طراحی، تیم تولید وارد کار می شود که مجموعه صنعتی لیزر پرند مجهز به کارگاه های ساخت متشکل شده از تکنسین های حرفه ای، کارشناسان مجرب می باشد. حال تیم حرفه ای تولید با در نظر گرفتن زمان بندی مشخص برای روند قطعات شروع به مونتاژ می کند در تمامی مراحل تولید کارفرما می تواند در جریان کامل روند کار قرار بگیرید و لازم است بدانید کلیه ی این مراحل توسط کارشناسان کنترل پروژه بررسی می شود. به دلیل داشتن تجهیزات کامل و متنوعی که این کارگاه دارد شما می توانید تمامی قطعات درخواستی خود را به ما سفارش دهید و با بهترین کیفیت دریافت کنید. طی انجام تمامی مراحل ساخت و تولید جلساتی برای بررسی و نظارت به روی روند اجرا و بهبود آن برگزار می شود.

· نصب و بهره‌برداری

بعد از آنکه تمامی مراحل ساخت قطعات و همینطور تست های کارگاهی، در محل پروژه نصب و حمل ماشین آلات صورت می گیرد. اگر این ماشین آلات برای قسمت تولید مورد استفاده قرار می گیرد یک امر بسیار مهم و تخصصی می باشد. از همین جهت مجموعه صنعتی لیزر پرند با داشتن نصب و بهره بری ماشین آلات صنعتی در پروژه های مختلف، بهترین عملیات حمل استاندارد را برای شما به ارمغان می آورد. حال که ماشین آلات به محل پروژه منتقل شدند، نوبت به مونتاژ و برقرار کردن کانکشن‌های تأسیساتی می رسد که در وهله اول تست هایی به روی آن انجام می شود که مشتری از کارکرد دستگاه صنعتی خود اطمینان حاصل کند و مورد بهره برداری قرار بگیرد.

شایان به ذکر است که بدانید مجموعه صنعتی لیزر پرند به عنوان گارانتی خدمات نگهداری و مشاوره فنی را برای شما در نظر گرفته است. هدف اصلی این شرکت بالابردن تولید شما بااستفاده از ماشین آلات صنعتی با کیفیت و کارآمد می باشد.

پایه های ساخت ماشین آلات در مجموعه صنعتی لیزر پرند

1. تولید ماشین آلات طبق محاسبات و بررسی های مهندسی

2. ارائه راهکار جهت افزایش تولید و کاهش هزینه‌ها

3. ارائه خدمات پس از فروش

4. ارائه محصول در کم ترین زمان و کیفیت بالا

قیمت و سفارش ماشین آلات صنعتی

از آنجایی که قیمت ساخت ماشین آلات صنعتی وابسته قطعات و نوع طرح مورد نظر شما دارد. دارای قیمت های متنوعی نیز می باشد. از این جهت لازم است برای بدست آوردن قیمت و گرفتن مشاوره فنی با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید.